نتایج دوره های کاردانی فنی و حرفه ای اعلام شد
نوشته شده توسط : سارا باباپور

 

اعلام نتایج دوره کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای

 

داوطلبان عزیزی که در کنکور کاردانی فنی حرفه ای شرکت کرده اند توجه داشته باشند اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 96- 97 در هفته دوم شهریور ماه می باشد. کارنامه کنکور فنی و حرفه ای 966 که شامل رتبه داوطلبان در هر یک از کد رشته هایی انتخابی با توجه به سهمیه آنها ،نمره کل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کد رشته های انتخابی در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت ک به محض اعلام جواب کنکور فنی و  حرفه ای 96 از طریق همین مقاله به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در صورت نداشتن اطلاعات در رابطه با نحوه دریافت نتایج خود ومدارک لازم جهت ثبت نام و هر سوالی که دارید می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 نتایج دوره های کاردانی فنی و حرفه ای اعلام شد

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 
اعلام پذیرفنه شدگان نهایی‌ رشته های مختلف تحصیلی 

 

داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون کاردانی فنی حرفه ای شده اند توجه داشته باشند، جهت اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام ابتدا باید به پایگاه اطلاع رسانی فنی حرفه ای یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند. داوطلبان می توانند برای دسترسی به آدرس پایگاه اطلاع رسانی فنی حرفه ای  دوره های روزانه و شبانه با مراجعه به سایت تیوی یو و یا از طریق سامانه صدای مشاورد به آدرس دانشگاه های مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

در صورتی که بعد از مراجعه داوطلبان به سایت دانشگاه برنامه زمانی خاصی برای پذیرفته شدگان وجود نداشت می توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و جداول شماره 6 و 7 ، نسبت به شناسایی موسسه قبولی خود اقدام و در روزهای 25/6/96 و 26/6/96 با مدارک لازم به دانشگاهی که در آن قبول شده اند مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه به موقع داوطلبان، به معنی انصراف از تحصیل می باشد و دانشگاه هیچ مسئولیتی در این باره نمی پذیرد. همانطور که در ابتا اشاره کردیم در صورتی که به آدرس دانشگاه خود دسترسی ندارید می توانید از طریق تماس با مشاوران سامانه اطلاعات لازم برای ثبت نام خود را دریافت کنید.

 

 

 شرایط و مدارک لازم جهت ثبت‌ نام‌ پذیرفته شدگان 

 

داوطلبانی که موفق به قبولی شده اند برای ثبت نام باید حتما اصل‌‌ مدرک ‌‌دیپلم ‌متوسطه ‌‌نظام‌‌جدید یا گواهی‌ ‌موقت‌ ‌پایان ‌‌تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌جدید در یکی‌ از شاخه‌های‌ کاردانش‌ یا فنی‌ و حرفه‌ای ‌صادره‌ از محل‌ تحصیل‌ مبنی‌ برگذراندن کلیه واحدهای درسی‌ در دوره ‌سه‌ساله‌، کارورزی و کارآموزی حداکثر تا پایان‌ شهریورماه‌ 1396 را داشته باشند. همچنین داشتن  اصل‌ مدرک‌ دیپلم‌ یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ نظام‌قدیم ‌(هنرستان) مبنی‌ برگذراندن‌ کلیه‌ دروس‌ چهارساله برای هر داوطلب ضروری می باشد.
در نهایت داشتن اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آن و شش قطعه‌ عکس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهیه‌ شده‌ در سال ‌جاری‌، ارائه رسید درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم به موسسه محل قبولی (درخواست تاییدیه تحصیلی از دفاتر پیشخوان دولت می‌بایست اقدام شود).

 

 

شرایط پذیرش داوطلبان با سهمیه رزمندگان در دانشگاه فنی حرفه ای

 

متقاضیانی که با سهمیه رزمندگان، ایثارگران، رزمندگان بسیجی، رزمندگان جهادگر، خانواده شهدا «پدر، مادر، خواهر و برادرشهید»، همسر و فرزندان معظم شهدا و یا مفقودالاثر، جانبازان 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنان، جانبازان زیر 25% و همسر و فرزندان آنان،  آزادگان عزیز و فرزندان و همسر آنان، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبان در جبهه و یا خانواده شهدا در آزمون پذیرفته‌شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، نیاز به ارائه فرم و یا مدرکی در رابطه با تائید سهمیه ثبت نامی خود نمی باشند و برای ثبت نام آنها همان عنوان درج شده در فایل ارسالی از سوی این سازمان کافی می باشد. بنابراین در صورتی که داوطلبان در هنگام استفاده از سهمیه دچار مشکل شدند در صورت نیاز می توانند سوالات خود را در این زمینه از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسند.

 

 

شرایط پذیرش داوطلبان دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید در نیمسال اول و دوم 

داوطلبانی که‌ در آزمون‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1396 در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی که ظرفیت آن برای نیمسال اول می‌باشد قرار گرفته‌اند، به‌ شرطی‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود که‌ کلیه واحد‌های درسی‌ دوره ‌سه‌ ساله، کارورزی و کارآموزی خود را در رشته‌ مربوط حداکثر تا پایان شهریور ماه‌ 1396 با موفقیت‌ طی‌ کرده‌ باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) باشند. 
پذیرفته شدگانی که کدرشته قبولی آنها در نیمسال دوم پذیرش داشته باشد و تا پایان بهمن ماه سال جاری (1396/11/30) موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر شوند، اجازه ثبت‌نام در نیمسال دوم سال جاری را خواهند داشت و در غیر اینصورت قبولی آنان باطل می‌باشد. 

 

 

نحوه اعتراض به نتایج انتخاب رشته آزمون کاردانی فنی حرفه ای 


داوطلبانی که نسبت به نتایج آزمون خود اعتراض دارند دقت داشته باشند با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی هایی که به صورت مختلف به عمل آمده، از صحت کدرشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته‌شدگان اطمینان حاصل شده و داوطلبان پس از دریافت کارنامه از طریق سایت در صورتی‌که درباره کد رشته های انتخابی و سایر مندرجات کارنامه سوالی داشته ‌باشند، می توانند حداکثر تا تاریخ 96/7/15 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش به نشانی: sanjesh در رابطه با کدرشته های انتخابی و مندرجات کارنامه، اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند.  کلیه مکاتبات (اینترنتی و یا غیر اینترنتی) که بعد از تاریخ 15/7/96 در این خصوص صورت گیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.  داوطلبان گرامی می توانند سوالات خود را با شماره تلفن 42163-021 نیز در میان بگذارند و از مراجعه حضوری خودداری فرمایند. در صورت اشغال بودن و عدم دسترسی می توانند با شماره 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند.

 

منبع :  اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97

 

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: درس و دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96 - 97,نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 96،اعلام نتایج فنی حرفه ای,تاریخ اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: